Selfish Sewing ... gewoon omdat het fun is.

De laatste weken rolde er bijna enkel kids-stuff van onder mijn machine.  En ja, ze hebben 'ocharme ook niks om aan te doen' :-) :-) .... maar als ik niet oplet, ben ik diegene die straks met een lege kleerkast zit !!   Selfish Sewing to the rescue.  En het moest vooruit gaan. 


De tricot-panelen van Stenzo blijven geweldig.  Niet enkel voor kids. Deze prachtige dame is echt iets voor mij. Gecombineerd met een gestreepte sweater en we zijn vertrokken.


Het shirtje is niet meer dan een basispatroontje met aangeknipte mouw.  Met het Odette-patroon uit de laatste LMV kan je zo aan de slag.  Ik heb de mouwen, hals en zoom gewoon 'gezoomd', maar je kan natuurlijk ook altijd met een boordje werken (dit was gewoon 'sneller' - en zoals gezegd ... het moest vooruit gaan !).

Dan de rok. Hier heb ik helaas even geen patroon van om naar te verwijzen.  Ik heb een supertoffe sweaterrok in mijn kast hangen (vorig jaar gekocht bij Juttu in Antwerpen -  een zalige winkel :-) ) en die heb ik nu gewoon gekopieerd.  Ok, het moest dan wel vooruit gaan ... ik heb er wel op gelet dat mijn lijnen doorlopen,he.


Voila, ik ben klaar voor zomer !!






Stoffen:

Reacties

  1. Een heel leuk t-shirt, geweldig stofje! Mooie combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er zelf ook helemaal verliefd op ... dit gaat er eentje worden dat deze zomer niet veel 'de kast' gaat zien :-) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit!! En je moet zeker regelmatig aan jezelf denken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is waar @lunatiek. Je bent altijd zo met de kids bezig dat je soms gewoon jezelf uit het oog verliest :-) :-).

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten