Xmas is Coming

6 december ... de Sint is terug (of net weg), maar voor mij is 6 december vooral het moment om Kerstmis in huis te halen.  De boom mag van zolder (ja, ik heb een plastieken exemplaar) en heel het huis ademt sfeer na een middagje hard doorwerken.

En wat is er dan zaliger om in de zetel te ploffen in je pyjama !!




Ikzelf heb altijd het probleem dat mijn benen te lang zijn voor de gekochte pyjama-broeken.  Bij de bloesjes valt het nog mee, maar de broeken worden (met iedere wasbeurt) korter en korter.  Dit jaar maakte ik ze dus zelf ... EN lang genoeg EN met voorgewassen stof zodat de eventuele krimp er uit is en mijn broek ook lang blijft !!



Deze schotse ruit past perfect bij mijn kerst-pyjama van vorig jaar en toen ik toch bezig was, heb ik in 1 keer een deel kussens gemaakt met dezelfde ruit voor de achterkant ... zo pas ik perfect bij mijn interieur :-) :-)


Ook dochterlief wou graag een nieuwe pyjama .... nee ... correctie ... ze is bijna 12j en wou toch nog heel graag iets van dit ballerina-stof, maar als bijna 12-jarige met een kinderstofje ... dat kan niet !! 

Dus een pyjama-jurk.  Niemand die het ziet en zij heeft toch lekker haar ballerina-stofje.  Samen met een toffe glitter-sweater voor de armen en een coole instagram-slagzin op de rug ....


Say Sleep !!


Stof broek: Schotse ruit 
Stof kussen: Check onze kerst-stoffen
Stof pyjama-jurk: ballerina-tricot





Reacties

Een reactie posten