Daar is de herfst ... met een prachtige Charlene top

'1 juni 2018' zegt mijn blogger-account ...  WAT ... is het echt zo lang geleden dat ik nog eens iets gepost heb ?  Tussendoor heeft mijn naaimachine nochtans niet echt stil gestaan, maar het einde van het schooljaar, de vakantie, die hitte (remember ... we lagen meer met ons gat in de schaduw dan dat we de fut hadden om iets anders te doen !), ...  kortom het bloggen is er gewoon niet meer van gekomen ...

En eerlijk ... deze top had bijna de selectie niet gehaald.  Want ook nu is dit prachtig stofje alweer uitverkocht nog voor ik nog maar achter mijn naaimachine was gekropen .. maar niet getreurd ... er is stof genoeg in de wereld (en in onze shop :-) ) dus laat je vooral inspireren en zie hoe snel je deze top onder je machine hebt uitgetoverd !!



In de La Maison Victor gebruiken ze een zacht fluwelen stof voor deze Charlene Trui ... waardoor hij - inderdaad - ook onmiddellijk een trui wordt.  Ik koos echter voor een hele soepele crepe.  Doordat de top zo oversized is, vormt dat geen enkel probleem en draagt dit truitje bijna als een pyjama-bloes ...  zalig comfortabel en toch heel gekleed.


Voor zowel de armboorden als de zoomband koos ik voor de geweldige boordjes uit de Cuff-Me collectie van ALB-Stoffe.  Deze boordjes pimpen iedere trui/sweater in no-time op.








Patroon: Charlene Trui uit La Maison Victor sept/okt 2018


Reacties

  1. oooh super, bedankt voor de tip! je past dus gewoon in de top in dezelfde maat? Want truien heb ik genoeg maar bloesjes die zijn wel nog meer dan welkom

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes @delphine !! Het model valt echt heel ruim dus ook met een niet-rekbaar stofje mag het geen probleem zijn (altijd even opletten aan de halsuitsnijding natuurlijk :-) ) ... veel plezier ermee :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten